torstai 26. marraskuuta 2015

Unet

Tässä on joitain minun todella outoja unia, joille en itse pysty olemaan nauramatta.




1. Pokemon

Seison kotini rappusten edessä ja ympärilläni on koulukavereita ja tuttuja. Pihassa ei näy keltaista autotallia vaan autotallin paikalla on metsä. Metsästä kuuluu outoja ääniä ja metsä hehkuu uhkaavasti. Kaikki muut ihmiset ovat kalpeita ja jonottavat metsään. Seuraan sivusta katsoen, kun jonon ensimmäinen kävelee metsään. Näen kuin valtava puiden korkuinen Pikachu syö ystäväni. Minut tuupataan jonoon muiden kanssa ja herään juuri ennen omaa vuoroani pikachun iltapalana.



2. Lattiakaivo

Olen isäni työpaikalla. Huomaan, että lattialla on lattiakaivo ja työnnän isäni työkaverin sinne. Tekoni jälkeen ymmärän vakavan tilaneen ja mietin paniikissa mitä minun pitäisi tehdä. Lopulta kerron iskälle lattiakaivossa olevasta työkaverista ja herään unesta.



3. Rex

Olen pihalla kävelemässä ja näen tyrannosaurus rexsin joka alkaa jahdata minua. Juoksen kotiin ja kerron asiasta iskälle. Katsomme iskän kanssa ikkunoista kun rex kiertelee taloa ja yrittää päästä sisälle. Herään juuri, kun rex on pääsemässä sisälle.





Olen huomannut, että aina kun minulle on tapahtumassa jotain hirveää unessa niin herään. Jos unessa tapahtuu jotain kivaa niin esim. herätyskello alkaa soida ja en saa tietää miten mukava uni päättyy. Se on todella raivostuttavaa.





Millaisia unia sinä olet nähnyt? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti